Kai be akcijų ir nuolaidų nebeperka
Sakoma, kad lietuvaičiai yra nuolaidų ir akcijų medžiotojai. Verslininkai skambina pavojaus varpais, nes pardavimų su nuolaida dalis grėsmingai didėja, o akcijos ir nuolaidos nebeskatina didesnio vartojimo. Deja, bet verslininkai patys kalti dėl susidariusios situacijos, nes dabar žodis "akcija" visiškai nuvalkiotas, o "nuolaida" žmonėms reiškia "normali kaina su protingu prekybiniu antkainiu".
Šį straipsnį parašyti paskatino vienoje iš Lietuvos degalinių aptikta puiki akcija: "perki vieną - gauni vieną". Kol pyliausi degalus kelis kartus perskaičiau ant kolonėlės lipduko atspausdintą tekstą. Aišku viena: ši akcija - "žingsnis už rėmelio" ir daugiau ar mažiau pritraukia dėmesį... Vėliau mokėdamas už kurą pardavėjos paklausiau kas čia per akcija. Atsakymas paprastas: kai būna akcija - dešrainių ir mėsainių nuperka daugiau, o kai nėra - beveik neperka. Todėl ir puikuojasi toks lipdukas su akcija... Pirkėjai, norite akcijos - prašom jums akcija... Bet gaila, kad iki to nusigyvenome.