Kai be akcijų ir nuolaidų nebeperka

Kai be akcijų ir nuolaidų nebeperka

Sakoma, kad lietuvaičiai yra nuolaidų ir akcijų medžiotojai. Verslininkai skambina pavojaus varpais, nes pardavimų su nuolaida dalis grėsmingai didėja, o akcijos ir nuolaidos nebeskatina didesnio vartojimo. Deja, bet verslininkai patys kalti dėl susidariusios situacijos, nes dabar žodis "akcija" visiškai nuvalkiotas, o "nuolaida" žmonėms reiškia "normali kaina su protingu prekybiniu antkainiu".

Šį straipsnį parašyti paskatino vienoje iš Lietuvos degalinių aptikta puiki akcija: "perki vieną - gauni vieną". Kol pyliausi degalus kelis kartus perskaičiau ant kolonėlės lipduko atspausdintą tekstą. Aišku viena: ši akcija - "žingsnis už rėmelio" ir daugiau ar mažiau pritraukia dėmesį... Vėliau mokėdamas už kurą pardavėjos paklausiau kas čia per akcija. Atsakymas paprastas: kai būna akcija - dešrainių ir mėsainių nuperka daugiau, o kai nėra - beveik neperka. Todėl ir puikuojasi toks lipdukas su akcija... Pirkėjai, norite akcijos - prašom jums akcija... Bet gaila, kad iki to nusigyvenome.